Årsresumé 2010!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ihåg mina nyårslöften, så jag vet inte
3. Blev någon du känner föräldrar i år? Yees
4. Dog någon som stod dig nära? nej. 4. Vilka länder besökte du? USA & Egypten, kanske danmark också minns inte haha..
5.Vilket datum från år 2010 kommer du att minnas? sommaren, och nyårsafton minne för livet
11. Bästa köpet? Vet inte, haha kommer inte ihåg vad jag har köpt.
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder, i usa gjorde ja av med för mycket pengar på kläder..!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? alla mina underbara vänner!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
haha en sak..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? haha vet inte.
18. Hur firade du jul? Hos min farbror
19. Favoritprogram på TV? Desperate housewives!
20. Bästa boken du läste i år? Ett nytt liv på köpet.
21. Största musikaliska upptäckten? Haha, vafan vet jag ;o
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? min mobil
Något du önskade dig men inte fick? När jag fyllde år? Det kommer jag inte ihåg..
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Ung 08 haha, sen middag med familj & vänner.
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja.
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? skit fin omg, ne men vet inte riktigt.
27. Vad fick dig att må bra? Vänner & Familj, och justin ofc!
28. Vilken kändis var du mest sugen på? Jusitn Bieber! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tagen av sweetiesofsweden*

2011-01-02 @ 21:26:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0