Gårdagen

Hej! Förlåt för ingen bloggning igår, men jag orkade inte riktigt..

Det här var min dag igår;
Cupen gick kooorv, men vi i laget hade ändå kul för vi är världens bästa lag! Så vi gjorde en pyramid som vi fick göra om typ 10 ggr HAHA, sen blev den feeett snygg!
När jag kom hem duschade jag och sen kollade jag på en film som heter "My sisters keeper" Den var skit bra! Sen chatta jag med Renée och bestämde en sak. Så jag fick skynda mig till tuben för att träffa henne, Hanna, Carro, Maddi och Olivia. Vi åkte för långt bort för att göra en sak.. Där hände det en massa saker vi blev bla bestulna Vi alla blev, arga arga arga, rädda, och sen super glada.
Hahah, nu undrarna ni kanske vad vi gjorde men det kan jag verkligen inte säga.

BILDER FRÅN GÅRDAGEN.
Söta Carro
Maddi in tha snoow.
Hanna fru!
Renée & Jag
.
Tillslut våran vackra pyramid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0