Inne&Ute listan!



- Mellandagsrean. Älskar mellandagsrean! Jag har köpt ganska mycket saker under rean. Idag fick jag bla med mig en söt Odd Molly blus hem, älskar den! Har köpt andra saker från Bikbok, gina, h&m... Kan visa allt i ett annat inlägg.

- Blusar. Det är så fint att ha en söt blus på sig! Helst på sommaren till ett par fina jeansshorts, men också nu under jackan till ett par jeans. Älskar tex odd mollys blusar så fiina!




- Bloggaren Bezie. Hade aldrig hört talas om den bloggen, men så såg jag en bloggare som hade skrivit om honom. Han är så sjukt ful & han tror han är skit fin? Sen vill han likna kissie också -.-
Ur hans blogg;

"Svårt att vara ful!

Jag har verkligen kommit på något. Jag lider med fula människor.. Tänk vad hemskt att vara ful?

- Mkt svårare att få jobb.
- Mkt svårare att få kuk/fitta
- Mkt svårare att få kompisar
- Mkt svårare att få ett förhållande
- Mkt svårare att bli accepterad i samhället överhuvudtaget.

Men på riktigt, tänk vad hemskt det hade vart om man hade vart ful? 

Stackars fula människor... Alltså seriöst

Awww är jag inte SÖT!! :D "


Fyfan, ni fattar nog vad jag menar..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0