Justin tävling!


Okej då kör vi igen med en tävling om att få gå på Gala premiären av NSN den här gången hos http://justindrewbieber.blogg.se! Men ni fattar inte hur mycket jag vill det här. Det skulle betyda så himla mycket att få gå. Jag älskar Justin. Och inte bara för att han är den absolut snyggaste som finns och har dom finaste bruna ögon som får mig att smälta. Hans låtar är helt fantastiska. "That Should be me" Är en låt som får mig att bli tårögd och "Favorite Girl" Får mig att drömma mig bort och tänka att det är mig han sjunger till. "Never Let You Go" är en sjukt bra låt och ett minne till när jag hörde Justin för första gången och föll direkt. Jag älskar Justin också för han är så snäll mot alla. Han är en snäll mot sina fans och också mot sjuka/fattiga barn. Hälsar på sjuklingar på sjukhuset och gör deras dag. Gör så att dom kanske vill kämpa ännu mer.
Egentiligen skulle man kanske inte skriva någon text så min text tar slut här. Men jag hoppas verkligen att jag vinner! NEVER SAY NEVER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0