HISS/DISS


- Att jag åker till Paris snart. Yepp om 12(!) dagar är jag påväg till Paris med Ebba, Hanna, Renée och Sophi. Det kommer bli grymt. Massa shopping och annat kul. Och det bästa, att få gå på Justin's konsert läääängtar!


- Abercrombie & Fitch och Hollister. Två butiker som har suppersnygga kläder. Tror dom finns i Paris och då ska det shoppas! Ska kanske beställa hem lite också



- Pälsbollsmössan. Den är verkligen inte ful jag tycker den är fin, och jag ville själv ha en förut. Men det var innan alla hade den. För seriöst alla har en sån. Man kan gå in i en affär och du hittar säkert minst 3 stycken med en sån mössa. Var på stan ganska kort nångång och så räknade jag alla som hade såna haha, och fick över 20 stycken tror jag. Boooring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0