Sommar


Gud vad jag saknar sommaren, och jag längtar såå mycket tills sommaren 2011. På sommaren kan man vara ute mycket senare det är ljust hela tiden och det är varmt! Man kan vara ute jättesent utan att börja frysa som man gör nu på vintern -.-

Min sommar kommer nog se ut så här

♥ Stan, självklart kommer jag vara här hemma i Stockholm lite! 
♥ Halmstad. Jag åker alltid till mitt landställe på sommrarna och det är skit roligt där jag tror nog jag har det bästa landställe  Man lär alltid känna nya människor och sen så är vi redan det bästa gänget där nere!
♥ Kollo. Jag och Hanna ska åka på kollo! Det kommer bli skiit najs. Vi har varit på kollo två gånger innan tsm. Och det har blivit lite som en tradition. Älskar kollo så roligt
♥ Grekland. Jag och min mamma och våra kompisar kanske ska åka till Grekland i sommar! Om det blir av kommer det bli jättekul.

Bilder från sommaren 2010:


Halmstad saknar!


HAHA, oda & Daniel kom till stockholm
Ullared ffs!


Var ju i New York med Hanna!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0